katalog

8/09/2011



Pet dni prezgodaj me je, v nabiralniku, presenetil nov IKEIN katalog! Takoj sem se zapičil v iskanje novih idej in detajlov, ki jih ponuja. V glavo mi je padla idealna zadeva. Nad stropno luč v sobi bom narisla črn krog (premera cca. 1 m), iz središča pa bo visela nova črna luč. To je tale 3 kg lepotička z naslovnice. Sicer mi je ideja všeč, a sem še vedno v dvomih! Zato sem iz papirja izrezal krog, ga pobarval in nalepil na strop. Še vedno sem neodločen. Pomagajte!

PREBERI TUDI TO

5 komentarji

  1. Jeej nov katalog, lih tapravi čas :)
    ideja se mi zdi zanimiva... kako pa zgleda ta krog trenutno?
    Xoxo, Peppi

    OdgovoriIzbriši
  2. Krog je črn. Meni zgleda vredu, samo nevem, če mi bo čez 1 mesec še všeč. =)
    Mogoče slikam pa obajvim-če bom še v dvomih, zagotovo!

    Beba-hvala =)

    OdgovoriIzbriši
  3. če ti čez 1 mesec nebo več všeč ga pa prebarvaš nazaj :)

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.