petek

8/13/2011

Torej. Dragi moji, drage moje. Uf, nikoli še nisem takole začel svojega posta. Vedno pišem le pod slike. Naj bo tokrat malo drugače. Dolžen sem vam poročilo, kaj se je zgodilo z mojo novo stropno lučjo. V petek sem bil v IKEI in našel željeno, veliko črno luč, a je bila tako zelo ... Hmm ... Nevem, ni mi bila všeč. Ni bila masivna, ne krhka, ne lepa, ne grda ... Bila je samo primerna. In to pri meni ne zaleže. Zato je pač nisem vzel. Kupil pa sem novo črno luč-še lepšo. Ni še "namontirana" in ko bo vam jo pokažem.

OK. Dovolj o luči. V IKEI imajo novo kolekcijo-ne kaj prida-barva na barvo = ?. Pa vendar smo se odpeljali s polnim prtljažnikom in podrtimi sedeži. Ja, nakupili smo ogromnovelikofuldosti.

Potem pa še v mesto. Opa, nabito polno mesto. Imeli so nek "TELLER MESSE" oz. nekaj temu podobnega. Predstave, ulični umetniki, klobase, klovni, glasba, trgovine, berači, otroci, šotori, vonj po pivu pa gneča pa ... Bilo je predvsem zabavno in pa zabavno in pa neponovljivo. Oziroma upam, da še kdaj ponovimo! Res. Moja soba in omara sta ti (spet) hvaležni Avstrija!

.

PREBERI TUDI TO

2 komentarji

  1. Tudi men je Ikea ful všeč... :) mam tako lepo sobco...v Slovenij take fletne že ne bi dobila ;)

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.