jesensko razpoloženje

11/03/2011

Uf... Danes sem "naspidiran". Predčasno končal s predavanji. Jej! Res je, da imam še veliko dela, a si bom ju3 vzel frej. Ja! Saj je petek. Če imajo osnovnošolci lahko počitnice si jih bom pa tudi jaz vzel. (Da nadoknadim neprespane noči.) Ju3 me čaka še snemanje pa naročila pa take fore.

No ja, zašel sem. Danes za vas nimam nobene slike (na žalost).
V mestu je danes kar mrgolelo tistih pikic, ki bi jih rad delil z vami. Pa saj veste kakšen sem. Ko človek rabi konkretno velik in dober fotič ga itak ni. Joj. Sicer pa se je dan začel odlično. Upam, da se bo tako tudi končal. Nevem, jesensko razpoloženje mi dobro dene. Pa vam? Za danes samo toliko, da veste, da nisem pozabil na vas. :D


.

PREBERI TUDI TO

0 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.