še dober teden

12/15/2011



Ta teden je bil malo čuden. Ah, pa kaj teden, mesec.

Ko sem se včeraj vračal domov, se je zunaj že stemnilo. V mestu so se prižgale luči. Vsako leto me je vleklo, da si jih čimprej ogledam. Včeraj pa sem raje odhitel ven iz mesta. Nevem zakaj. Na poti sem opazoval ljudi, niso se mi zdeli preveč veseli. Premišleval sem, kaj je smisel decembra.

Ljudem je všeč mnenje, da mora biti december prešeren in radosten. Je res tako, ali se tako kaže samo navzven, s pretiranim okraševanjem, podarjanjem daril in ležnim ali pa, če lepše rečem neiskrenim željam. Je to sploh potrebno? Je to le del zakoreninjene tradicije ali se vsako leto znova ustavimo in premislimo kaj puščamo za sabo? Pesimistične misli za ta deževen december.

Sicer imam zelo rad božič in praznike. To je druga stran praznovanja. Nepričakovano in skromno presenečenje. Ni potrebno veliko. Lahko je že sama misel, pogled, tišina, ki ti pomeni več kot vse "nepotrebno".

Še dober teden dni imamo časa. Teden dni.


.

PREBERI TUDI TO

1 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.