april?!

1/20/2012




Da vam kar takoj povem: muhast sem, pa danes tudi malo tečen ... OK, neznosno zopern sem, še sebi grem na živce. Je krivo prezgodno vstajanje? Neuspehi? Ali vreme? Verjetno vsega malo.

Ne gre vse po planih in načrtih. Če začnem že pri samem vremenu (kot, da vam nimam pisati o ničemer drugem), obupno je. Sonce in dež sredi januarja?! Kaj pa sneg in plundra, pa neskončna poledenitev, snežaki in nepopisno lepa bela pokrajina?

Ne maram slabih začetkov, ne maram, da me boli grlo in glava, pa da po radiu vrtijo glupo muziko, pa da imam dela čez glavo (zato se vam tudi nič ne javim).
Že nekaj dni brskam po internetu, revijah, blogih, arhivu, iščem navdih ... pa me kar mine. Pa ne, da me že daje predpomladna utrujenost?

Imam pa eno dobro novico. A ta naj za nekaj časa še ostane skrivnost. Pustimo času, čas.
Bodo že prišli lepši dnevi. Upam, da čimprej.

.

PREBERI TUDI TO

0 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.