drobne stvari naredijo dober teden

3/23/2012















Joj, opazil sem, da se zadnje čase čisto premalo posvečam svojemu blogu. Enkrat tedensko. Katastrofa. Obljubim, da se bom poboljšal.
Ker sem na zadnji paket fotopregleda tedna dobil kar fajne odzive, sem vam zgoraj napopal nekaj fotk. Nekaj fotk, ki me bodo spominjale na še en lep teden (če zignoriram tisti ponedeljek :/) Vse od pohajkovanja po stari Ljubljani, najboljše ustekleničene vode (ki je še vedno ni v SLO-sramota!), "sestanka" z mojo nosečko (:D), martinčkanja in gledanja v sinjemodro nebo, kofetkanja na poti do faksa, lepega šala, Ikee in Celovca, REGRATA (!!!) in pa brownie-mafinov (mmm ...)

Sedaj pa poslušam Wernerja, a ne zaradi osebnih razlogov, da se razumemo. Vem, da vas to niti ne gane. Adiiijoooo ... Ne joći se, ne prOOOsi me, naj enkrat še poŁjubim te ...

.

PREBERI TUDI TO

11 komentarji

  1. Matej24/3/12

    okej! tole vodo sem izumil jaz! podpišem, da je cela kolekcija superska. šal sem jaz prinesel iz anglije. in če se ne motim, je starbucksov lonček tudi moj.
    v bistvu bi bil to lahko tudi moj teden! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj ti bo. Delim! =)

    OdgovoriIzbriši
  3. supr fotke once again, tele tednski "foto prebliski" bi lahkr stalnica postal...just saying :) malenkosti res tok polepšajo dneve, trenutki ujeti v objektiv pa ostanejo za vedno tko da je to dvojna zmaga :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Je še kje na svetu kdo, ki piše lepše komentarje kot Maja? hehe =)

    OdgovoriIzbriši
  5. nice photos... polepšaš dan z njimi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. men je tud zelo všeč foto teden!pa v ikeji si bil, blagor<3

    OdgovoriIzbriši
  7. Irena: Hvala =)
    Alja: Mogoče pa res naredim obvezni tedenski pregled? heh. Ja, Ikea je moj drugi dom.

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.