konec dopusta!

4/18/2012



(FOTOGRAFIJE NISO NA VOLJO)

Ok, že 3x sem začel in tokrat je zadnjič ... Res se že nekaj časa nisem javil in sem opazil, da me že kar malo pogrešate.
Zgornje slikice so kot neko tako duhovno in telesno pomladno prebujenje. Ha, šele ko sem jih zbral na kupček sem opazil. Realnost je malo drugačna. Faks je pač 1. stvar na seznamu. (No vsaj moralo bi biti tako.)

Zdaje res hitim, ker ko bo J. prišla domov pričakuje nov post. In res je ji moram nekako oddolžiti saj sem si jo včeraj pošteno privoščil. Hahaha.

Vi pa uživajte! Če imate kakšno vprašanje, prošnjo, misel mi pišite na podezju@hotmail.com, če pa vam je dolgčas me najdete na tumblr-ju, FB-ju in Twitter-ju. =)


.

PREBERI TUDI TO

9 komentarji

  1. Res sm navdušena nad tvojimi slikami! Lepe, lepe..naslednji post pa naj bo z srajčko oblečeno! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Welcome back Mr.busy :) Lepe fotkice, as always d-d-d :D Pa zdaj si mi natrpau občutek krivde, da bi faks pač reees moral bit na prvem mestu, damn. :/ :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super fotke ! Tudi outfit mi je top, pa welcome back od zimskega spanja! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Z Žano sva navdušeni. Nad fotkami in nad tem, da si nazaj! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Eva: Mam že nekaj v mislih, ampak bi rabu nekoga z res dobrim fotičem. Pa hvala=)

    Maja: Mr. Busy-zadne čase res,ja =)Joj, saj ni blo tko mišljeno. Ne sekiraj se-tud pri mni ni vedno tako =D

    Tamara: Ja se še nekako prebujam. Haha. Hvala =D

    Neža: Hvala, me veseli. Kdo je Žana? Kakšna skrivna oboževalka? =)

    OdgovoriIzbriši
  6. ja kdor zna pač zna... fotke so TOP! in ja pojedla bi tvoj sendvič zdj =)

    OdgovoriIzbriši
  7. Wb! :) Fotke so kot vedno super, ful mi je všeč tvoj outfit (čeveljci <3), sendvič izgleda odlično, gozd pa lep zelen. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. fejst lep outfit! dej mal več objavlej no, super lepe fotke delaš!:)

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.