teden #4

4/03/2012


Evo ga. Nov paket fotk tega tedna. No ja, malo goljufam. Nekaj jih je nastalo že prej, pa se mi je zdelo škoda, da bi ostale v arhivu. Tako, da so sedaj tukaj, na ogled. So pa zgoraj same fine stvari.

Hm... Kaj je novega? Ja! Začel sem uporabljati Twitter! V sredo me je dokončno premamilo in moral sem deliti svoje mnenje. Nekaj jih je bilo objavljenih tudi na FW/twitter wallu. ;D
Tweeti bodo frčali vsepovsod: najprej na Twitterju, pa na blogu (desno, pod profilom) in na FB-ju.


To je to. Se čujemo. Aha še to, prejel sem eno mamljivo vabilo. O tem pa več kasneje. Lepo praznujte jutri!

.

PREBERI TUDI TO

15 komentarji

  1. mnjami na teh tvojih fotkah vse zgleda božansko dobr. =)

    OdgovoriIzbriši
  2. looks lovely + yummy<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Tisti odsev (tretja fotka) mi je ful dober! Pa nasploh lepe fotke, kot vedno.

    OdgovoriIzbriši
  4. a ti ves teden samo sladkarije ješ :) odsev telekomove stolpnice na stekleni fasadi zmaga!

    OdgovoriIzbriši
  5. mmmm zdej sem pa lačna ratala:) Lepe fotke

    OdgovoriIzbriši
  6. lepo tole. zelo lepo. s cim fotkas? imajo nekaj, kar ne znam razvozlat, pa mi bo bolj jasno, ce vem al je digital al analog.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem za lepe komentarje.

    Fotkam z najbolj bednim Canon digitalcem ever. No, ko sem ga dobil je bil top digitalec, sedaj pa si res želim eno fajno "škatlo". =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ti si odgovor na to, da za dobre fotke ne rabiš ful hude drage mašine ;) good job klemen!

      Izbriši
  8. ful lepo:) pa njamiii tud:) lp, M.

    OdgovoriIzbriši
  9. incredible photos! fantastic!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdgovoriIzbriši
  10. jooj lačna !! ful lepe fotkice, tud men odsev zmaga! ;) hm zadnja tortica posuta z mandljcki..je to tista neka cimetova k jo imajo v kavarni Cacao? :) p.s. tud jzt sm nova med twiterasi, zdej bi mogla nazdravit :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Spet hvala vsem!
    Mikstejp: Ja to je tista. Ubistvu ne vem zakaj se imenuje cimetova, ker je cimetov samo preliv, ki ti ga polijejo po krožniku. Dobra je bla =)
    Evo nazdravljam na 2 nova twiteraša! =)

    OdgovoriIzbriši
  12. wow, love your photos and blog, good job! ;)

    Patrik
    http://www.madebyboy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.