kot prenovljen

5/20/2012




No, evo me. Še sem tu, še sem vaš. Moram rečt, da je za mano kar busy poln teden.
Tak vredu. Presenetljiv. Res se mi pozna, da je Luna v mojem znamenju. Ali pa sem končno premagal krizo začetnih srednjih let. Ne. Vem kaj je! Končno sem se znebil bednih obveznosti. Ali pa to, da sem končno otvoril sezono piknikov. Ali pa to, da ni premraz za valanje v travi. Ali pa samo to, da se prepustiš toku. Ali pa vse skupaj. JA, to bo to. Uživam.

Lepo nedeljo vsem skupaj!

Komad pa kradem V. in T. Stalno na repeat: Princess Chelsea- The Cigarette Duet.


.

PREBERI TUDI TO

4 komentarji

  1. Neki vrli psihologi so, ko so delal studije o dobah v zivljenju ljudi, rekl, da se srednja leta zacnejo pr 45ih. Tko da se ne prevec sekirat glede svojga emsa in krize srednjih let, ker je se ni (blo). :) ce sm ti pa zdej ukradla en dobr razlog, se pa opravicujem. :) uzivej v teh pomladnih dneh. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo! Uživaj še naprej :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mudel, uživi in ne nehej uživat :D učer je blo super in lepo se je bilo mal podružit :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaa, pikniki in ležanje v travi! To je to!

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.