kriza

5/08/2012



Spet sem si vzel počitnice. Sem imel tako nabit urnik, da ni šlo. Sem pa veliko razmišljal, kaj naj počnem v teh lepih pomladnih dneh. Kaj sploh želim postati v svojem življenju? Kje je moje mesto? Kje želim sedeti v prihodnosti? Me kar malo strese. Ja. Novo destletje. Babe so rekle: "Desetletje, ki prinese najkorenitejše spremembe," zraven pa dodale velik kamen za temelj hiše.

No potem sem šel malo na faks, vse po starem. Malo gore, malo dole.

Očitno rabim eno spremembo ali pa eno fajno izkušnjo. Ali pa nekaj novega. Da malo popestri zadevo. Sumim, da imam pomladno krizo. AAA... Krizo (začetih) srednjih let!

V soboto pa ne pozabite na Je Veux-ico.

In še to. M & G, čestitke še tukaj. Uradne in javne čestitke!

.

PREBERI TUDI TO

11 komentarji

  1. Mare, Anglija v septembru. :) K lih omenjaš fajno spremembo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Ja, edin vprašanje al septembra al pol decembra, k bo še premiera Hobita? ;)

      Izbriši
    2. Decembra! K so še lučke. Upam da M. podaljša, pa spiva tam. H?

      Izbriši
    3. Štekam. :)
      Pa še Oxford za dva dni. ;) Spiva pr Blažu. heh.
      No pa pč en dan London, da lahko u 'miru' pričakam red carpet. ;)

      Izbriši
    4. Ok. Letiva v London in sva en dan tm, pol greva do Blaža za 2 dni in h M. za ... dni in pol nazaj v London za en dan. In pol nazaj. XD

      Izbriši
    5. Jaaaaaa! :)
      Deal. December, tm nek 10. ;) JAaaa! :D

      Izbriši
  3. ah vecna vprasanja . kdo sem? kam grem? ja, tezko je priti do jasnega spoznanja.

    OdgovoriIzbriši
  4. hhihi (brez malizioznosti, da se razumemo)...kaj si želim postati...saj si, saj boš..to, kar si in kar boš "s seboj počel", no, saj seznam ni nepomembna zadeva, ampak če še ni čisto jasnih alinej, bo London zelo fin intermezzo.
    jaz bi si recimo želela tvojih fotk v eni lajfstajl publikaciji;)

    tvoja kriza srednjih let pa me je spravla v prešerno smejanje!

    OdgovoriIzbriši
  5. been there, done that! mamo vsi take trenutke se mi zdi. ampak sej veš... pridejo in grejo in potem je svet spet lep:)

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.