ponedeljek, ki to ni bil

5/22/2012



 


Sem mislil, da je ponedeljek. Ha. Torek je že. Ker včeraj nisem imel podaljšanega vikenda, sem danes moral nuuujno nadoknaditi zamujeno. Dolg spanec, obilen zajtrk, brskanje po spletu, svež zrak, telefonski klici, delo za faks, poslušanje glasbe, kosilo, še več poslušanja glasbe, še nekaj dela za faks, slaba novica, nepričakovan obisk in sedaj sledi pričakovanje, upam pa, da tudi en kakovostno preživet večer...

P.S.: Moram pa še tukaj čestitati mojemu bratcu, ki praznuje ... RD, smo zato, da se bo lahko malo považil. Vse najboljše!

.

PREBERI TUDI TO

7 komentarji

  1. Rada mam tvoj blog. Pika. :D Fino je brat te vsakdanje impresije občutkov pa momentov pa čekerat čudovite fotke, res fino :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, neb se mogla strinjat bol s tvojmu komentarjem :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kok sta pa vi2 luštne =) Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. eeej še jzt se pridružujem svoji soimenjakinji (btw zdle se mi ta beseda tolk čudn sliši)! :) Čudovit blog imaš in vedno ko ga obiščem me navduši!
    + hepi brzdej za tvojga bratca! ;)*
    xoxo, ★ Maja ★

    http://mixtejp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Loved this pics, especially the colours!
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.