rumena

5/14/2012





Česa ne maram? Ne maram kivija in surovega paradižnika. In ne maram rumene barve.

.

PREBERI TUDI TO

15 komentarji

  1. Saj to ni mogoče!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne maraš rumene barve? OK, we're not friends anymore. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. oh rumena je lepa, kivi dober, surov paradižnik pa tudi! :)
    hm, veš kaj pa jzt ne maram? Kadar dobim kavo in tista penca k bi naj bla dobra, to ni. fuj! cel okus kave gre v maloro.
    Hm, pa verjetno bi se še kaj našlo, sam se zdle res ne spomnem :)
    p.s. tale solatka izgleda odlično!

    OdgovoriIzbriši
  4. a to mate klemeni v genih, da ne prenašate rumene barve? (:
    men gre pa ne maranje na živce.
    sploh zato, ker se stvari, ki jih najbolj na svetu ne maram, čez leta spremenijo v stvari, ki so mi všeč in vedno pojem svoje besede.
    razen jagode, jagod pa res ne maram. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, Maja, da ne boš pojedla spet svojih besed o jagodah. :D

      Izbriši
  5. Rumena mi res ni ljuba. Je pa res, da o okusih ne gre razpravljati.

    mikstejp: meni je pa tista penica najboljša. V kavarni Rog ti nanjo polijejo še karamelo. mmm...

    Maja (ash.): Klemeni? Jst vem le zase =)Mogoče bo pa to kdaj moja najljubša barva. Imaš prav, ljudje se spreminjamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O ja, moj najljubši latinski pregovor: De gustibus non est disputandum. Torej to kar si lihkar reku, o okusih. :)

      Izbriši
    2. Ja ja sej penca s karamelo je odlična. Jzt sm misla tko, kadar dobiš penco k ni prav spenjena in je tista čudna k sploh ni več penca, ker mleko al preveč pregrejejo al pa premal. :D A se ti to še ni zgodil? :)x

      Izbriši
    3. Mikstejp: Pa niti ne. Ni se mi še zgodlo to. Mam srečo XD

      Izbriši
  6. Anonimni15/5/12

    Se sprašujem (in ne morem mimo tega, da bi tudi tebe vprašala :)): Katera je pa tvoja najljubša barva? :) (Samo ne reci, da modra. :D)

    + Ne razumem. Prilepiš tri stajliš fotke. Vse so (pretežno) rumene barve. Vsi se čudijo/-mo njihovi kulskosti. Odpirajo/-mo usta. Ostajajo/-mo brez sape. Padajo/-mo po tleh. (Itd., saj najbrž sem že uspela izpostavit bistvo. :D) In potem: 'Ne maram rumene.' Ma zakaaaj? :) (Je skoraj, kot da bi rekel: ne maram teh treh fotk.)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ulala... Ne ni modra. Bila je svetlo zelena, sedaj pa ciljam na svetlo sivo. Zakaj pa ne maram rumene in čemu te fotke!? Ja, pride do nasprotovanja. In tle je "keč"... tu je fora. Zato, da dobim take komentarje kot je tvoj. heheh. =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni18/5/12

      A namiguješ, naj ne pišem takšnih komentarjev? :D Ok, ne bom več. :)
      Samo to ti še povem, da v naslednjem postu pričakujem fotografije kivija in paradižnika - da se jima oddolžiš, ker rumene ne maraš, pa si jo vseeno dal na slike, njiju pa ne.
      - Resno. (:D)

      Izbriši
    2. Ne, seveda sem vsakega komentarja vesel. In vsaka misel je dobrodošla. O Paradižniku in Kiviju bo pa potrebno močno razmislit-da ne bosta užaljena! XD

      Izbriši
    3. Anonimni19/5/12

      Ojoj, zdaj imam pa še jaz slabo vest - sem jima naredila grozno krivico, ker sem njuni imeni napisala z malo začetnico. :o No, Kivi se itak ne druži rad z mano, ker na koncu vsakega pojem, Paradižniku se pa iskreno opravičujem.
      (Zdej bom pa RES nehala, ker se bom/sem(?) čisto preveč navezala na kivije in na paradajze in na rumeno barvo. :D)
      Pa lep dan ti želim!
      [http://www.youtube.com/watch?v=Hjfrd2-8ej4]

      __
      N.

      Izbriši
  8. WOW!!! :)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.