nottingham

6/20/2012








Tipično majhno anglešno mestece. Gromozanske Murgle. Mesto od koder prihaja Robin Hood, kjer imajo velikanske univerze, parke, trge, trgovinice ... imajo vse in VSI pač morate tja!

.

PREBERI TUDI TO

10 komentarji

  1. Luštno, romantično!
    Joj, croissant deluje božansko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala & ja, res je bil dober! XD

      Izbriši
  2. obožujem! Naughtyham, slike in sploh tvoj blog. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naughtyham. haha. Neža, zakaj mi nisi prej povedala?

      Izbriši
    2. Ne vem, nism se spomnla. :) Sej zdej veš. ;)

      Izbriši
  3. omg, kako zelo božanske fotke! Pa neizmerno ti zavidam ta kratek in navdihujoč pobeg, jst bi tuuuud :D

    OdgovoriIzbriši
  4. uuu... jaz bi tudi tak mini pobeg!
    In ja (še komentar za nazaj)...Big Ben is not so big. At all. :) To je tudi meni šinilo v glavo ko sem se znašla tam... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, vsaj nekdo, ki me razume. Do sedaj so me vsi prepričevali, da je ogromen. Meni se ni zdel. =)

      Izbriši
    2. Mene je pa eifflov stolp še bolj razočaru v svoji velikosti. Mislm, da je photoshop na delu za slike enega in drugega. :D

      Izbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.