vikend

6/03/2012

(FOTOGRAFIJE NISO NA VOLJO)
Le nekaj utrinkov, že skoraj preteklega vikenda. Spodnja pesem pa mi je dajala motivacijo ob delu. Uspešen teden vsem skupaj!



.

PREBERI TUDI TO

6 komentarji

  1. Noro. In obožujem rdečo barvo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo! <3 Pa luštn komad, ona ma eno tako specifično samosvojo musko, kul je :) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje češnje pozdravljajo tvoje češnje... haha, ajoj tole se malo čudno sliši, pa mislim, da teh češenj itak ni več (vsaj mojih ne)... :)
    Regina je pa itak the best. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe. prav nasmeh na obraz se mi je narisal ob pogledu na te komentarje.

    naa: vidiš-pravi vir idej si. in sedaj zardevam jaz. tele češnje... XD

    OdgovoriIzbriši
  5. te češnjice zgledajo took mljaaask :)lepe slikce :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Good photos!
    I follow you on Bloglovin, Twitter and GFC
    If you want visit my blog

    http://www.guyoverboard.com

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.