pobegnite po svoje ...

8/08/2012



Čisto na kratko:

Pobeg. Vsaj za nekaj dni, še bolje tednov. Od vsakdana, obveznosti, naporov, tudi norosti. Kamorkoli, da le grem, si mislim.
Katarina Nemanič Mal (Prva beseda, Delo in dom +, julij 2012)

Ste tudi vi kam pobegnili?

.

PREBERI TUDI TO

16 komentarji

  1. Kok lepe fotke!
    Pa fajn besedilo. :) Hihi, ja, js sem že pobegnila in še nameravam, dokler se spet ne začne šola in same old vsak dan -.-

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you for your lovely comment and for following. I'll follow you too because I really love your photos! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, pobeg... Še nekaj dni, pa grem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. haha, morda pa pobegnem v Ljubljano, samo tak clean moment, kot veje iz tvoje druge fotke bi me moral pričakat:)

    OdgovoriIzbriši
  5. greeeat pictures, i love the vibe of them, just like i love your blog - credit sent your way!

    OdgovoriIzbriši
  6. Gladly follow you dear. Your photography is awesome. HOpe you'll follow me too. Cos u are not on my GFC panel :))

    Keep up good work!

    Have a wonderful weekend!

    www.nicoleta.me

    New Post is up! LOst in Rio: http://www.nicoleta.me/2012/08/lost-in-rio.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, someone from Slovenia is following me! Thank you for the lovely comment :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepe slike :)!Jaz bom pa pobegnila septembra...samo še ne vem dobro kam.Lp :)!

    OdgovoriIzbriši
  9. I AM ENJOYING THE VISUALS OF YOUR BLOG...I AM FOLLOWING. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. I'm enjoying browsing through your blog. Hope to hear from you soon and joining. Thanks for your time and God bless.

    best wishes,
    steven

    OdgovoriIzbriši
  10. Thank you all for your comments. =)

    OdgovoriIzbriši
  11. Your pictures are really great! I'm now following your blog:)

    OdgovoriIzbriši
  12. SUPER COOL PHOTOS.

    http://www.theproverbs.net/

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudoviti pobegi, prvega kradem :D

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.