zaenkrat

8/15/2012



Milijon časa je že minilo, odkar sem nazadnje posvetil čas mojemu blogu. Suša je suša. Udarno hitro se bliža september, jesen, a poletje vztraja z visokimi temperaturami. Čeprav sem priznal, da ne maram rumene, me "posmojena" trata prav nič ne moti. Začuda pa so mi všeč tudi eni gorčično rumeni šolni, ki morajo postati moja last.

Ja, moram se pohvaliti, da sem zadel giveaway magnetke & že komaj čakam njihov prihod. Pa, da sem pospravil omaro (KUPI: IKEA/ stojalo za cunje!), pa da se moram začet učit za faks, pa da so boni nazaj, pa da imam nov print (vsemu bom kos), pa da še vedno rad pijem belo kavo, pa da me nervirajo oglasi, ki skačejo po spletu, pa da še vedno ne maram paradižnika, da čakam na izvršitev DIY majice in da se že končno shladi in da bo jesen. (Pa da me ful tišči zavijat po lublansk.)

.

PREBERI TUDI TO

15 komentarji

  1. S temi oglasi, ki skačejo po spletu se pa strinjam s tabo! Kako lahko to delajo. Ali pa samodejno predvajanje glsbe in potem ne najdeš mute gumba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, grozni so. Sedaj jih je že malo manj. Vrjetno so se ljudje preveč pritoževali.

      Izbriši
  2. haha dbest! =)
    zanimivo, amapk prav vse kar pofotkaš da si jedu..bi pojedla tut js! tale zajtrk zgleda božansko :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za nove pridobitve! ;) Pa fuul lepa spalnica, kolikor se vidi.

    OdgovoriIzbriši
  4. ha, sm ti rekla da ti bo rumena ratala všeč. (:
    pa prosim te, ne klič hudiča s to jesenjo... še prehmal bo tukej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumena jesen, Maja. Ti rečem-čez 2 tedna!

      Izbriši
  5. great pics! I´m your new follower. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Jeliman, I also follow your blog.

      Izbriši
  6. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. TNX Jen. I follow you too, great blog. =)

      Izbriši
  7. Mir gefällt dein Blog sehr ;)

    Love. Kimberley von http://daydreamerdaydreamer.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow! Thanks for reading my blog! And I really love yours as well and now You take place in my blogroll! Keep in touch, honey!

    xx San

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tnx, you are soo sweet :D

      Izbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.