"končno"

9/23/2012


Verjetno se še ni zgodilo, da bi kdaj v življenju tako vneto iskal neko materialno dobrino, če ji lahko tako rečem. Od trafike do trafike. Od nabiralnika do najboljšega soseda. Govorim o reviji Ambient, ki mi je polepšala sobotno jutro in pokvarila nedeljsko popoldne.

Ni greh, če rečem, da mi je Ambient pomenil vse. Bil je prostor idej in navdiha, mesto za razmislek, skratka vir moje inspiracije. Vsem je bil domač ritual: dva dolga meseca pričakovanja. Poštar. Ko sem ga znova in znova prelistaval in prebiral je v meni raslo navdušenje. Nekaj mi je dalo vedeti, da je še nekdo s katerim si deliva enako mnenje in podoben pogled na svet. Takrat sem bil vesel.

In sedaj?! Prišli so novi uredniki, nova ekipa ... Ambient je še vedno lično zapakirana celota. Na prvi pogled zelo privlačna. A ko bereš, se ne moreš poglobiti. Vse je jasno, a ni pomena. Vse samo je. Tudi vsebina samo je. In to me žalosti. In to mi je pokvarilo popoldan. In se strinjam s Sandro in se strinjam s Katjo. Čeprav se, sedaj, po prvem branju bolj strinjam s Sandro. Zdaj pa bom le slab mesec čakal na stare čase. Rad imam presenečenja. Pa vi?

PREBERI TUDI TO

5 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.