vznemirjenost

9/09/2012

Dolgo sem iskal besedo, ki bi opisala kako se počutim ... Vznemirjen sem! Komaj čakam, da vidim kaj bo prinesla jesen. Iščem navdih, sveže ideje in moj moleskin se polni z najrazličnejšimi zapisi. Zame je to res nov začetek. Zame je jesen kot januar.
In mimogrede, zajtrk je bil odličen! Privoščite si & uživajte.

P.S.: malo sem osvežil blog (upam, da lajkate) + tole.

.

PREBERI TUDI TO

13 komentarji

  1. da ti povem da na jesen gledam isto in tudi meni se z jesenjo začenja nekaj novega..

    in če mogoče nisi vidu, ti lepim tukaj link... najdi se ;)
    http://mancinasspot.blogspot.com/2012/09/sweet-instaspotted-5.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli, da je še nekje nekdo, ki misli isto.

      Pa še enkrat hvala za nominacijo! XD

      Izbriši
  2. So lovely post, my dear!

    Have a wonderful week,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    New Post: Milan VFNO - Focus on TOD'S!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Nicoleta, you too! =)

      Izbriši
  3. No, tudi jaz spadam v klub jesenskih začetkov! ;)

    Drugače pa zajtrk + fotka = top shit, sm kr lačna postala! :D

    lp, M.

    OdgovoriIzbriši
  4. p.s. Ker si mi top in vedno rada obiščem tvoj svet --> http://mixtejp.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    xo, M.

    OdgovoriIzbriši
  5. O ja, se popolnoma strinjam s tabo - jesen so novi začetki :)! Zajtrk pa izgleda yummy ;).

    xx
    http://gita-oddsandends.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jej! Klub se širi. =)
      Hvala Gita.

      Izbriši
  6. i like your food photos

    xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito x 293830. Rahla renovacija bloga je popolna, Sigur Ros pa so tako ali tako eni izmed prvih na top 10 listi (in še Islandsi, kar naredi vse skupaj še bolj kulj).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha. Ja se strinjam. =) Hvala.

      Izbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.