dvoletnica

10/17/2012


HVALA VSEM, ki opazite, da se tukaj nekaj dogaja. Vsem, ki me spremljate in razumete, saj mi to res največ pomeni. Želim si, da bi uspevalo in trajalo še dolga leta. Zato danes praznujmo! Čin!

.

PREBERI TUDI TO

12 komentarji

  1. Vse najboljše! Pa še na dolga leta al kako že :)
    Xoxo, Peppi

    OdgovoriIzbriši
  2. Na še veliko dobrih tekstov in lepih fotk! Čin Čin! xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Čiiin and to MANY MORE!! :)) xo

    OdgovoriIzbriši
  4. Čin čin na dvoletnico :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Cheers za dvoletnico! :) Veliko dežja, na katerega boš pripravljen ti želim :) Pa novih dogodivščin, postov in easy-going zajtrkov :) x

    OdgovoriIzbriši
  6. jej vse najlepše in na še več lepšega v prihajajočih letih! =)

    OdgovoriIzbriši
  7. Congratz Po dežju :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Happy 2 years! And to many more! :) Tudi moj blogec bo v soboto praznoval 2 leti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. vse najbolše za dvoletnico! :))
    na še veliko super blogov! :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Iskrene čestitke Klemen :)!!!Jaz sem velika fanica tvojega bloga in res ti želim še veliko lepih slik,kratkega in vedno vznemirljivega pisanja in še mnogo uspeha.Čin,čin ;)!

    OdgovoriIzbriši
  11. Najlepša hvala vsem za lepe želje. =)

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.