nisem tukaj. ne spim

11/01/2012




Ne stojte ob mojem grobu in ne jokajte.
Nisem tukaj.
Ne spim.
Sem tisoč vetrov, ki bučijo,
sem diamantni lesk snega,
sem sončni žarek na zrelem klasju,
sem jesenski dež.
Ko se zbudite v jutranji tihoti,
sem veseli ščebet ptic, ki krožijo v letu,
sem zvezde, ki svetijo v noči.
Ne stojte na mojem grobu.
Nisem tukaj.
Ne spim.



Epitaf na ljubljanskih Žalah/Podgornik Reš/2005

.

PREBERI TUDI TO

7 komentarji

  1. Kako lepo. Na enem grobu pa piše: "Celo življenje sem bil zdrav, zdaj pa takole." :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Itak maš najbolj kul stil fotografiranja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam z Ireno.Izkoristim priložnost,da pozdravim oba :)...

      Izbriši
  3. uau.
    vsak teden grem dvakrat mim žal, torej v skupnem seštevku sm šla že kkšne 789450834krat, pa še nikol tega nism opazila.
    res mi je všeč.
    hvala, naslednjič bom pogledala. (:

    OdgovoriIzbriši
  4. o waw kolk kul... <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Res čudovito napisano tole, hvala, da deliš z nami! Fotka pa tudi svetovna!

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.