DIY party flags

12/13/2012

Ferm living "prtič" me je popolnoma očaral s svojimi črnimi trikotniki. Tako zelo, da si jih trenutno želim povsod! Zato sem se odločil, da naredim tudi črne zastavice. Začnimo, torej!

Kaj bomo potrebovali?


  • A4 mehak filc,
  • vrvico,
  • škarje,
  • lepilno silikonsko pištolo,
  • svinčnik,
  • papir.

Iz papirja izrežemo trikotnik, ki nam bo kasneje pomagal pri rezaju posameznih kosov.
Daljši stranici naj bosta dolgi 10 cm, krajša pa 7 cm.
(Če boste izbrali predlagane mere, lahko iz enega A4 filca izrežete tudi do 15 trikotnikov.)
Trikotnike narežemo in jih postavimo v vrsto, na željeno razdaljo. Vzamemo vrvico, izmerimo dolžino in jo odrežemo. (Ne smemo pozabiti, da bomo zastavice kasneje obesili, zato na vsakem koncu pustite 20 cm vrvice.)

Trikotnike z lepilno pištolo nalepimo na vrvico.

Zastavice lahko obesimo na okno, nad posteljo, na teraso, drevo ... Lahko jih naredimo iz večbarvnega filca in popestrimo otroško sobo ali pa jih uporabimo kot dekoracija rojstnodnevne zabave. Namesto filca lahko uporabite tudi moos gumi peno ali pa kar navadno blago.

Tako, DIY narejen. Pokažite mi kako bo uspelo vam. Sedaj pa brž škarje v roke!



Blog je sedaj približno usposobljen. Uspelo mi je rešiti dobrih 100 objav, torej skoraj vse, ki so nastale v letošnjem letu. Eno blogersko leto smo torej pokopali in že strmimo k novemu. Opravičujem se vam za vse tegobe, ki so vas ali pa vas morda bodo, pestile zaradi tega.



.

PREBERI TUDI TO

4 komentarji

  1. Ful dobro :D
    Škoda za stare objave, tut meni se je to že zgodilo :/
    Xoxo, Peppi

    OdgovoriIzbriši
  2. všeč so mi fotke na fotki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, super se da tebi to krancljati in rezljati, lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful lepo si jih naredu + super ideja (čist možno da ti jo ukradem)! :)

    xo, M.

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.