oblak

12/06/2012



Čakam, da kaplje zmrznejo in mi pobelijo komodo.


P.S.: Ne pozabite na -G I V E A W A Y-.

.

PREBERI TUDI TO

14 komentarji

  1. haha love it!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Huda ideja :D
    Xoxo, Peppi

    OdgovoriIzbriši
  3. Ločil bom peno od valov!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drži! Maturitetno čtivo. =)

      Izbriši
  4. vazna je ideja in iznajdljivost, beautiful

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Silva, hvala za idejo.
      Ko sem videl oblak sem takoj vedel, da ga moram narediti za v sobo. Sisi res navdihuje. Se moram oglasiti in priti po Ferm Living krpe iz wishlista. =)

      Izbriši
  5. Pa naj bom jaz prvi '' dobri mož'' tvojih želja in ti podarim Ferm Living krpo iz tvojega spiska, ker ravno ljubiš vse Skandinavsko in priznam, da ti tudi zelo paše! Pls oglasi se v Sisi , vse kar rečeš je - prišel sem po paketek za Klemena :). Uživaj december

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če pa popolnoma nepričakovana presenečenja niso nekaj najlepšega na svetu!
      SILVIA, NAJLEPŠA HVALA!!!
      In lep december tudi tebi. =)

      Izbriši
  6. Zelo všečno. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. hey sorry for the late replay
    I bought it online on givenchy website months ago.
    :)kisses

    OdgovoriIzbriši
  8. waw, kok lepo! <3

    p.s. ful mi je všeč, da pri tebi sneži. :)

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.