s t v a r i

3/08/2013

Rad stikam po tujih stvareh. Če me poznate, to dobro veste. Škatlice, predali, omare, denarnice, peresnice, notebooki ... Vse "preštafnam". In vem, da nas je veliko takih. Včasih se odpravim na bolšji sejem samo zato, da si napasem oči med vso kramo, ki leži po tleh in razstavnih mizah. Babičin nakit, pokvarjena ura, stara fotografija, mogoče kakšna stara bluza pa toliko posodja in čevljev ...Veliko stvari založimo ali pa jih pridno spravimo za čez sedem let. No, jaz ne zdržim toliko časa, ne da bi prej odprl kakšno škatlo in obujal spomine.
Všeč mi je, ko gledam stare in včasih čudne predmete in razmišljam o njihovih skritih zgodbah. Kolikim pišemo zgodbo prav mi.


Great Elk - I'm going to Bend



.

PREBERI TUDI TO

7 komentarji

  1. Bolšji sejem je ena velika babičina omara. V njej niso samo predmeti, ampak zgodbe, spomini, ki jih mi pogosto ne zlagamo le v omare, ampak jih damo na blog, ujamemo v besede in fotografije. S tvojo zgoraj si pričaral vzdušje nostalgije in mirnega jutra ali večera. Preteklosti, iz katere črpamo navdih za nove začetke. Začne se pa itak vedno s požirkom kave iz lepe šalce;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tudi! Hkrati pa imam tudi tendenco, da vse kopičim. Kar se je že večkrat izkazalo za nepraktično. Ampak simpatično. Kaj potem? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. oh, včerej sm hotla najt stare babičine burde in sva šla z bratom premetavat škatle na podstrešju...
    noro, res. porcelan, dedkova zbirka značk, star tranzistor (ki še čist dobro dela), očijev prvi avto na daljinca,... pa sploh še nisva vsega pregledala. men so že škatle od kremic in zdravil, v katerih so spravljeni gumbi tok všeč.
    staro je kul! in bolj je staro, boljše je.

    OdgovoriIzbriši
  4. gorgeous style, adoring your blog miss!
    would love to see you in casper&pearl one day!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimni16/3/13

    en tak brskač si, a je tako?

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja! Tudi jaz rada stikam po stvareh, torbice so najbolj zanimive, sam zdaj sem menda odrasla, pa ne smem več;) ampak zato pa še raje gledam stvari na bolšjaku, kot si omenil, na kosovnih, pa po pravici povedano, vedno gledam, kaj je v veleblagovnici kupil človek pred mano in iz tega sestavljam njegovo zgodbo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zgodbe,ki jih piše življenje...
    Ga ni lepšega kot brskati, predalčkati, sortirati... ali v kakšnem anitkvariatu ustaviti čas...ali ga zavrteti celo nazaj...

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.