yellow

5/05/2013




Nekaj vam moram priznati. Se še spomnite, kako glasno sem jokal o rumeni?  Točno pred slabim letom dni. Naj vam povem, da se vojna sedaj končuje. 
Rumeno pobarvane svetilke, lišaji na vejah, njeni čevlji, cvetoči regrat, logotip, izpran cvetni prah, stare limone, škarje ... so kar naenkrat postale nerazumno lepe stvari. Prav zaželjene. 
Na piknikih mi čevapi s senfom še bolj teknejo. Senf je lepe rumene barve.
Pa, da ne bo pomote, rumeno barvanih hiš še vedno ne prenašam. Rumenih hiš pa res ne. Bee.


+Coldplay - Yellow


.

PREBERI TUDI TO

7 komentarji

  1. Res je,rumena barva je zelo posebna.Pa vendarle za kontrast in kot poseben dodatek je lahko prav zanimiva.
    Zelo mi je všeč konjiček postavljen čisto ob steno na prvi sliki :).Tudi sama imam enega konjička,švedskega,postavljenega ob steno.Mi je všeč kako izgleda.
    Lep teden...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, Jasmina. Le kot povdarek =)
      Hvala ti, vedno sem vesel tvojih misli.

      Izbriši
  2. jaz sem z gorčično rumeno (ja prav tak odtenek rumene :)) obsedena že kakšni dve leti (ali več?) in me še kar ne mine... :)
    vidim da si le dobil konjička... super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Končno sem ga našel. In kje? V ikei.
      Švedska ferma pač. =)

      Izbriši
  3. Tvoje fotografije in tok misli vedno pusti vtis na meni

    OdgovoriIzbriši
  4. K meni je rumena prišla čisto nepovabljena. Kakšen mesec nazaj sem kupila grmiček Potentille fructiose. Izmed štirih barv cvetov sem izbrala oranžno in v mislih že sestavila načrt barvno usklajenih grmov v bližini. Zdaj ta mali grmiček cveti na vso moč. In cvetovi so RUMENI! Naj mu bo. :)

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.