mesec

11/13/2013

prvonovemberski prazniki doma / nesnaga na mizi
lepotica v Ljubljani / oni te vidijo
MKShome predpasnik / vreča
Živjo. Ne ljubi se mi iskati izgovorov, zakaj že slab mesec nisem povohal bloga. Se mi ni zdelo prav siliti, ni bil čas. Najprej vam moram povedati, da je premiera uspela. Zdaj sem v BEŠTEKteatru. Potem so bili prazniki, malo faksa in potem sem zbolel ... Zelo sem zaposlen, ampak uživam. Kaj ste počeli vi?

fotografije iz instagrama.

.

PREBERI TUDI TO

2 komentarji

  1. Se človek res navadi na nekatere objave in jih z veseljem pokuka. Kljub tvoji odsotnosti veje iz bloga sveža energija, luštne ideje, zanimiva odkritja, novi podvigi. Super!!!! Čestitke!
    Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Sabina. Vedno sem vesel tvojega obiska. =)

      Izbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.