ne maram

1/16/2014

... ALI Z NEKATERIMI REČMI V ŽIVLJENJU SE PAČ TEŽKO SPRIJAZNIMO. PA ZAKAJ BI SE?


NE MARAM:

1/ filmskih igralcev, ki ne znajo igrati joka ali pa se čudno zbujajo.
2/ "prepametnih" Slovencev.
3/ neodzivnih ljudi, brez volje, lastnega mnenja in življenja!
4/ neuporabe dvojine in rodilnika pri zanikanju.
5/ neprijetnih vonjav na avtobusih.
6/ ljudi, ki ne prenesejo ljubljanske megle.
7/ polne lune.
8/ zastojev.
9/ nereda.
10/ ljudi, ki se nastavijo na sredino kadra, ko nekaj fotografiraš.
11/ ljudi, ki ti govorijo, da si zoprn in zato res postaneš.
12/ počasnosti in zamujanja.

Samo da veste! Gre pa seznam redno v update, tako, da boste težko na tekočem.

.

PREBERI TUDI TO

8 komentarji

  1. z večino se kr strinjam..še najbolj pa z 11 in 12! Groza :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, strinjam se z : 2., 3., 8., 9., 10., 11., 12 pa naaaajbol! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Le zakaj bi se morali sprijazniti?! Le kako npr. v nabito polnem avtobusu potu, s pogledom na polno luno...sredi zastoja in ob tebi sedi nekdo, ki je zelooooooooo pameten..........?!
    Tudi jaz se ne:)
    BODI LEPO!

    OdgovoriIzbriši
  4. 2,3,6,8, polno luno obožujem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej :) Nominiral sem te za Liebster Award: 2014 Edition. Upam, da si vzameš nekaj časa ter odgovoriš na moja vprašanja. Več podrobnosti najdeš na mojem blogu: http://mesonazaru.blogspot.com/2014/01/liebster-award-2014-edition.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Ups, na, pa me je Matevž prehitel, tudi jaz sem ti dodelila nagrado/nalogo:
    http://akvarij.blog.siol.net/2014/01/25/najdrazja-nagrada/

    OdgovoriIzbriši
  7. Obema najlepša hvala za nominaciji. =)

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.