zakulisje

1/07/2014

... ALI KAKO NASTAJA BLOG PO DEŽJU?

Verjetno veliko preprosteje kot si večina predstavlja. Seveda je potrebno razmisliti kaj vas bo zanimalo, kaj je sploh primerno, na kakšen način deliti moje dneve z vami ... kakšna bo tema objave. Ampak vedno brez prevelikega kompliciranja.

Pri pisanju bloga se mi zdi pomembno, da ohranjam neko navezavo ene objave na drugo - da blog "teče" in je jasen ter pregleden.

Dostikrat vam podam le misel, trenutek, spodbudo, spet drugič sprehod po mestu, pregled tedna, meseca na instagramu ...
In kje dobim ideje? Ponavadi so je to detajli, ki jih opazim, zanimivi ljudje, živahnost mesta, blogi, a največkrat je to spontani trenutni navdih. 
Ne želim siliti objav, zato se večkrat zgodi, da tudi nekaj tednov na blogu ni novega zapisa.  Tako med osnutki ostaja množica neobjavljenih fotografij in besed,  ki čakajo.





Zgodi se tudi, da imam v glavi super idejo, ki se je ne da prevesti na fotografije, zato so te nezanimive ali pa (pogosto) nejasne, zamegljene. Slednje so moje največje sovražnice! Lahko bi jih začel objavljati na svojem blogu - toliko jih je.

Kar me najbolj pritegne pri tujih blogih so zagotovo fotografije, ki ne potrebujejo besed, da bi jih opisale. Komur uspe to, ga zelo cenim in se z veseljem vrnem na njegov blog. 
levo: neobdelana fotografija / desno: popravljena fotografija
Fotografije so posnete s Canonom EOS 650 D, mini Diano 35mm ali Nikonom coolpix s9400.
Mnogokrat se sploh ne zavedam, koliko ljudi me spremlja in kdo vse bere moj spletni dnevnik. Potem pa spretno in pretkano vpletejo temo z bloga v pogovor, meni pa postane nerodno: "Ti me bereš?"

Najraje me spremljate v Sloveniji, pa tudi v Ameriki, Rusiji, Veliki Britaniji, Nemčiji, Franciji, Turčiji, v Španiji in na Hrvaškem.

V iskanju svežih idej, fotografiranju, pisanju, objavljanju na socialnih omrežjih, kontaktu z vami (!) preprosto uživam. In to je glavni razlog, zakaj že dobra tri leta vztrajam in ni mi žal.

.

PREBERI TUDI TO

9 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.