b/polna skleda

9/14/2015

Pred letom sem zapisal, da je važno: "kako smo preživeli poletje in ali smo sedaj modrejši in je skleda spominov polnejša." Pred dvema pa takole: "Všeč mi je, ko v sobi le opazuješ in čakaš ... In si notri in delaš druge stvari kot ponavadi."

Ko imaš počitnice ali pa dopust, recimo, pa letaš naokoli: malo na morje, malo sem, malo tja. Ali pa, ko imaš na vesti tisoč zadolžitev, izzivov, projektov ... Vedno je lepo ustaviti se. Ne rečem, da ni fino skakati sem in tja, a pride trenutek, ko tako več ne gre naprej. V najslabšem primeru lahko, tako kot jaz, pišeš tole objavo pokrit z odejo in termometrom pod pazduho. Sedaj imam čas, da zberem spomine, uredim um in se pripravim za nadaljnje delo. To ni lenarjenje. To je poslušanje sebe in dežnih kapelj.
foto: Aljo


PREBERI TUDI TO

1 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.