MKS ruzak

10/07/2015

Te ruzaki. Ti nahrbtniki so v zadnjem času preplavili ulice. Ko sem bil še v gimnaziji, smo v njih nosili športno opremo. Ampak so res praktični. In ker nikjer nisem našel takega, ki bi mi bil popolnoma všeč, sem se načrtovanja lotil kar sam. In izdelava? Otroško lahka. Še dobro, da sem imel razpadajočo gimnazijsko vrečo še doma in mi je služila kot mušter.

Za en tak ruzak potrebujemo:
> 2 pravokotna kosa všečnega blaga (lahko tudi umetnega usnja) dim. 30 x 50 cm.
> 2 PVC rinki/kovici
> vrv dol. cca 4 m.
> teto, ki obvlada šivanje in ima tono potrpljenja
> očijevo delavnico z vsem orodjem


Material, iz katerega je moj ruzak, je kakovosten skaj, ki ne prepušča vode.
PVC rinke/kovice sem nabavil tukaj. Imajo tudi kovinske.
Krasne vrvi imajo v Tramontani.

Edino, kar še potrebujete, je eno top ime. Ruzaki so tudi super darilo. Lansko leto sem jih talal prijateljem v času praznikov. Delujejo tudi kot blazina.

foto: Sladič

PREBERI TUDI TO

2 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.