Kaj se je zgodilo s petnajstko?

12/17/2015

Petnajst zadev, ki mi v petnajstki niso ušle, ki so se pač zgodile in so bile.
01 
leto novih projektov: na faksu, v oblikovalskih vodah in igralskih potokih.
02 
leto belega vina in kamiličnega čaja.
03 
leto družinskih kosil: vsako nedeljo. In sem vesel, da obstajajo še večji butli kot jaz.
04 
leto, ko ti v sobi zmanjka prostora za množico stolov.
05 
leto instagramiranja. Takega.
06 
leto sprememb. Frizure so se menjale kot gate. Blond, nula, daljši, rjava, nula. Zaenkrat ostajam na kratki.
07 
leto superg. Začelo se je z njubelnskami. Pa niso bile dolgo osamljene.
08 
leto izročila. Ko se krajani trudimo prepoznati posebnosti našega kraja in jih prikazati kot potencial. S tem krepimo pripadnost in identiteto.
09 
leto, ko sem prenehal krvaveti iz nosu. Aleluja! Pa hvala doktor.
10 
leto znamenitih izrazov: kapačš, dej pa ti rec, balon-balkon, prooosm, x pa x, piki, psihič in, seveda, lajf. Noviteta na sceni: prdrajsi se mi domov!
11
leto ruzakov.
12
leto organizacije dogodkov in vsega lajfa.
13
#squadgoals-ov je bilo letos res preveč. Sem pa iskreno hvaležen za prijatelje. Oni me res (ne)razumejo.
14
leto muske. Obupnih đemov, predvsem.
+ Jesen u meni - Parni valjak
+ Odpelji me - Bepop
+ Rhythm Divine - Enrique Inglesias
+ December - Norah Jones
+ Rhapsody in Blue - Gershwin
+ Two shoes - The Cat Empire
+ Hotline bling - Drake
+ Zelena dežela - Viktorji
+ The Jazz album - Dmitri Shostakovich
+ King - Years & Years
+ When We Were Young - Adele
15
najlepše leto 2015! Zato hvala tudi tebi.


S težkim srcem zapuščam petnajstko. Šestnajstka bo strašna.

foto: Anja Gea Sladič

PREBERI TUDI TO

0 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.