16

12/30/2016



Lani sem napisal, kej se je zgodilo s petnajstko. Pa se mi je zdelo, da bi tudi letos moral čez leto. Zato vam sedaj pišem o nekaterih stvareh, ki se mi zdijo pomembne.


6-ka

Za blog nejpomembnejši dogodek je bila gotovo šesta obletnica, ki smo jo praznovali v oktobru. Zakaj tak žur za tok rendom cifro, še sam ne vem. Je pa na mestu, da se ponovno zahvalim vsem, ki ste bili takrat z mano. In vsem, ki ste z mano tukaj.

#letokulture

Ne vem, če sem že kdaj v življenju obiskal toliko kulturnih dogodkov, kot letos. Drama je bila moj drugi dom. Pa BEŠTEKteater. Navdušuje me tista skrita moč gledališča. In pa različna razlaga zgodbe, ki na vsakem pusti drugačen pečat.

rdečemodra

Barvna kombinacija, ki je zagotovo zaznamovala šestnajstko. Opazil sem, da me zadeva veliko bolj pritegne, ko je tako obarvana. Prav podzavestno.

leto sladoleda

Je vsako leto. Letošnje pa je prineslo eno odkritje - najboljše okuse, ki jih ponuja Gelaterija Romantika. Če želite dober sladoled, je brezveze, da sploh hodite kam drugam.

leto žgancev z velikimi ocvirki

Najbrž so ajdovi žganci moja najljubša jed. Glutenar pač. Če notr ni velikih ocvirkov se jih pa itak ne splača jest.

moje kleče. moje savlje.

Začel se je en projekt s takim naslovom. V začetku leta je bila samo ideja. Kaže se, da bo iz nje nastalo kaj več. Upam!

leto obrite glave

Ker je tako živeti enostavneje.

leto srebrne reke

Ne samo hit leta, ampak hit življenja pojeta Helenca in njen brat. Pa tak ritem! Uau.


Seveda bi lahko našteval še in še. Leto zaključkov, oblikovanja, iskanja prave poti, leto nepozabnega poletja in dopusta, siiick leto. Pravo bum leto. Mislim, da sodi med najlepša leta mojega lajfa. Komaj čakam sedemnajstko.

PREBERI TUDI TO

0 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.