filing mi pravi

1/19/2017

V zadnjih dveh tednih sem bolehal. Preveč sem imel časa za razmišljanje. Ugotovil sem, da me zares živcira filing, ko nimam kontrole. Ubistvu sta to dva filinga. En se pojavi, ko imam na lagerju tisoč stvari. Lahko so čist simpl zadeve aka pospravt sobo, prjavt se na to, oprat to al pa odnest uno. Lahko so kompleksnejše. Navadno so. In te potem počasi pucam.

No in drugi tip je tisti, na katerega nimam vpliva. Tko sploh. Pride kot bomba. Vse naenkrat in takrat ne vem kaj se dogaja. 100 obvestil, sporočil, stvari, nič časa, vreme v k ... Vse je na kupu in ne hendlam. Posledično pa zgledam totalno zblojen in sesut. Sej za slednje mi včasih postane vseen, ker vem, da pač ne morem vsega.

Najbrž tole pišem kot ena sodobna mama, ki doživlja živčni zlom. Ni še tako hudo. Vseeno kar kul hendlam vse skupaj in sem trenutno kar na chill. Mirnejši dnevi so tu.

PREBERI TUDI TO

0 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.