o fak, odrast moram | my 1st portfolio

3/05/2017

Življenje je v zadnjih letih že nekajkrat zahtevalo predstavitev vsebin, ki sem jih do določene točke že pripravil in izvedel. Moja strokovna usmerjenost pač zahteva portfolio. No in sem ga začel pripravljati. Trajalo je mnogomnogo dlje kot sem pričakoval. Sedaj je pred nami "knjižica" z delovnim naslovom TEST 2_pd ali PO DEŽJU | book 1. Na nekaj straneh spoznajte, kako začenjam svoj dan in kako svojo vizijo spravljam v življenjsko misijo. Mogoče gre za neke vrste biografijo ali pa revijo. Hm ... Od vizije do misije torej.



In spremno besedo za tale post je zapisala Katarina.
-
"Vsake tok dobim sms, z random besedilom - ponavadi mal čudno globokega pomena in na koncu piše: "Sori, nekomu sm mogu napisat da mi ne gre iz glave". Tipičen Marko. Ali Klemen, kakorkoli mu takrat pač paše. Z nešteto ambicijami, idejami in komentarji. V vsaki stvari najde inspiracijo, včasih sicer čudno, in si (mu) rečem "Ja ja, že vredu ...". In potem čez 1 uro vidim blog v katerem to isto stvar spremeni v neko noro kreacijo. Pa me nikoli ne izuči, da mu je očitno vedno treba zaupat. Da ne omenjam stvari, ki so gotove točno tako kot hočeš še preden mu poveš do konca kaj bi rad. Nekateri ljudje pač nismo umetniki ... on je."



Kako in zakaj pa tukaj
In tukaj: podezju@hotmail.com.
Vesel bom vaših odzivov in idej.



PREBERI TUDI TO

0 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.