update ali kam pa zdaj?

6/06/2017


01    //

Očitno rabim en mesec, da spacam nekaj skupaj. Ma ne, veš kaj. Sem imel eno stvar v paci pa naj tam tudi ostane. Če česa, potem trenutno ne rabim nobene dodatne frke. Ja. Čeprav so fanfare naznanile, da sem leto starejši pa to, da sem končal eno pomembno obdobje svojega lajfa, v meni vedno bolj tli tisti dvom (če je to sploh prava beseda), zaradi katerega bi si najbrž moral puliti lase.

Želim uresničiti svoje ambicije in krepit svoje znanje. Vsi nekako nekaj počnejo, jaz pa ne vem, če je to zame. Enostavno mi tistih 14 dni v Izoli ne bo dovolj. Valda se ne bom prodal temu.

Nekateri so si fino zorali ledino. A naj jo začnem tudi jaz?


02    //

Tole sem sicer začel pisati eno nedeljo, pozno zvečer. Ponoči. Tako zelo ponoči, da so še žabe utihnile.

Dodajam:  Za zdaj se tolažim z 01// vse ima svoj čas in 02// vse se zgodi z razlogom in delam druge stvari. Delam ja!


03    //

In danes je torek, dva tedna pozneje. Še vedno me žre. Ampak danes sem bolj odločen. Najlažje je biti box. Kiosk ali pa Hofer. Čeprav je vsak nekaj posebnega, drugačen, si prav tega ne želimo. Hočemo bit normalni. Ctrl+C. Ctrl+V. Take se nas da nadomestiti. Jaz pa strmim k drugačnosti, ki je lahko prednost. In slabost. Sedaj se nagibam k temu, da najdem svoje prednosti in jih kar se da najbolje izkoristim. Za svoje in skupno dobro. Dajmo!


PREBERI TUDI TO

0 komentarji

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.