aaa>dež

3/19/2012

Ah, saj ne rečem, naraven vremenski pojav. Ampak ne danes!?


Danes sem obul bele čevlje. Platnene bele čevlje. Juhu! Kazalo je, da bo lep dan.
Seveda, pa nisem pogledal vremenske napovedi. BK!

Ko me je, brez dežnika, na prostem ujela ploha, mi ni mogel pomagati nihče. Še preden sem se, končno, prebil do postajališča, sem bil popolnoma moker. Na busu so me, verjetno, gledali, kot da sem pribit.

Zunaj pa je še vedno lilo. Lilo kot iz škafa. Neka znana neznanka mi je pod roke potisnila neke čokolatinčke. Verjetno je začutila mojo nesrečo. Verjetno je zmedenemu študentu želela dati vsaj nekaj upanja ali pa mi je želela le polepšati dan. In čokolatinčki so bili lešnikovi in ... In niso bili dobri, pa sem vseeno pojedel vse štiri.

Po smiljenju samemu sebi, pa sem bil primoran sesti še na moker sedež mojega bicikla. Kako romantično je vijugati mimo luž, v deževnem vremenu! Poskusite.
Moji beli čevlji pa ... Pa so postali moji sivi čevlji. In moje cunje so postale še bolj mokre cunje.

A sedaj sem zadovoljen. V pižami sedim za računalnikom, izpovedujem svojo NEsrečo in na obzorju že opazujem kako se izza oblakov kaže sonce.
Pa malo sem lačen. Saj veste, ko zadovoljiš eno potrebo, je na vrsti druga. =)

Pa vi? Kakšen dan ste preživeli?

.

PREBERI TUDI TO

5 komentarji

  1. Tudi moj dan ni bil dober, sem pa vesela dežja ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem prišla premočena na faks. Najraje bi celo dopoldne čepela doma, pod dekico, s skodelico čaja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jasmina: Tudi jaz sem ga =)Bo že ju3 bolje.
    Tamara: ju3 me ne vidijo na faksu. Bom raje upošteval tvoj predlog. =)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja bogi:( js sem se mela pa lepo:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj si mel pa res smolo, čeprav me je tale tvoja izpoved zdle kr mal nasmejala :) Sm se spomnla na en dan lani al mogoče že celo predlani (ker leta res kr bežijo), ko sem čakala na avtobus in sem ga dočakala, vendar me je tako zalil da je kapljalo iz mene. Takšna sem potem šla na faks na vaje - kriza do konca. :) p.s. Ko sem jezna povedala vozniku kar mu gre, mi je rekel "jah punce ste pa ja rade mokre" Ahhgrrrrr tolko o tem :) p.s.2 takrat bi mene tud čokolatinčki razveselili, pa čeprav ne najbolj užitni :D

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.