prenova #2

5/30/2012









Enkrat sem se že lotil prenove stola. Ta že dolgo sedi v moji sobi in služi svojemu namenu. Včeraj pa sem prenovil še tega. In še vedno diši po sveži barvi. Vam je všeč?

P.S.: še nikoooli v življenju nisem toliko časa delal objave. Blogger fotkam sploh ni želel spreminjati velikosti in moji živci so se skoraj izgubili. Na koncu se je vse uredilo. Nekaj pa je zelo očitno narobe tudi z mojim računalnikom! Zato odpiram "sklad za nov kompjuter". Darujte!

Za ozadje pa definitivno dobite Loreen-Euphoria!

.

PREBERI TUDI TO

16 komentarji

  1. Noro, fuul ti je dobro uspelo. Naredi kak tutorial. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč! Čeprav je že prej bil lep :D

    Konec dober, vse dobro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimni30/5/12

    Zelo zelo všečno. Tudi končni izgled prvega projekta prenove je zelo lep. Prav dobro ti gre to od rok, le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Klemen, bravo! Super prenova, mi je všeč črno/bela kombinacija ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ulala, navdušena I must say. Moja nova soba bo cela v minimalistično črno-belem slogu, si mi dal kr navdih s tole svojo prenovico :) xx

    OdgovoriIzbriši
  6. My face right now: =D.
    Hvala =)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hudo, hudo, hudo!! Tale post gre pa na računalniku pod moje zaznamke! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimni31/5/12

    po mojem skromnem mnenju - pokvaril si ga.
    treba je razlikovati med obnovo in spremembo. bi pa blio veliko boljše, če blazina ne bi bla tako debela.

    no hard feelings

    OdgovoriIzbriši
  9. zelo lepa prenova :) moje barve

    xo I.

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow! Pravi mojster! Mene caka selitev cez nekaj dni - iz Nemcije v Francijo - tvoji DIY bi mi prav prsli :D

    Ania

    http://dekleizpariza.blogspot.com/2012/04/my-art-is-my-passion.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Anonimni13/5/13

    Thіs blоg ωas... hοw do I say it?

    Relevant!! Finallу I hаve found something that hеlped me.
    Тhаnks!

    Here is mу web page :: diy solar panels

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.