vse moje beležnice

6/24/2012



Mine mesec, mineta 2 meseca in pride tisti čas, ko me v nabiralniku čaka nova številka Ambienta. Včeraj sem si vzel čas in ga prelistal. To delam najraje. Toliko inspiracije. Vedno pa začnem z uvodom urednice. Nada Vodušek zares zna pisati uvodne besede. Carica! Vedno sveža & aktualna. Tokrat nas je popeljala v svet beležnic:

Gospa v majhni prodajalni, kakršnih je vse manj, si v zvezek, o kakršnem sem mislila, da jih ni več, zapisuje naročila. Ko ga zapre, se zagledam v oranžni ovitek z nekoliko hrapavo površino, s črnim kvadratkom na sredini, ki uokvirja črte za naslov, in z majhnim, nevsiljivim logotipom Lipa Mill. Kok mate fajn zvezek, rečem, takih se ne dobi več. A vam je všeč? Ja, zelo. Mislim, da jih imam še ene par doma. A vam enega prinesem? Prosim, to bi bilo pa zelo lepo, odvrnem. Rada imam retro. Dobite! Mine nekaj mesecev. Gospa ni pozabila name, le zvezek je vsakič pozabila doma. Do neke deževne sobote, ko je na poti domov med šparglji, njoki in parmezanom v moji nakupovalni košari veselo poskakoval ves lep in dišeč, star in nov hkrati-A4. Nepopisan zapis neke dobe, ki mi je neizmerno polepšal dan.
Sodim med tradicionaliste, ki si monogo reči še zmeraj raje kot v aplikacije pametnega telefona in v rumene mape svojega računalnika s peresom, svinčnikom ali barvicami zapisujejo v beležnice in zvezke. Vse virtualne mape so videti enake. Moje beležnice pa so vsaka zase nekaj posebnega. Majhne ali velike, čisto skromne ali malo bolj nobel. Nekatere so dobile vsebino, druge nanjo še čakajo, tretje bodo morda nekega dne postale darilo za nekoga, s katerim me druži podobna ljubezen do lepih malenkosti. Oranžni Lipa Mill bo ostal pri meni. Kaj se bo naselilo med njegove platnice, še ne vem. In najbrž ga bo na častnem mestu na predalniku ob pisalni mizi čez čas zamenjal kakšen drug vir vsakodnevnega veselja in navdiha.
MALE STVARI, KI NISO NUJNO POTREBNE, A JE ŽIVLJENJE Z NJIMI LEPŠE.

Nada Vodušek/Drobnarije//AMBIENT 101/junij 2012/uvodnik/str. 06



V vsaki od mojih torb se najde vsaj par beležnic, popisanih s seznami, opravili in dogodki, ki me čakajo, predvsem pa z idejami, ki jih naključno najdem in jih ne želim/ne smem pozabiti. Včasih mi je kar nerodno in jih težko delim. Moje beležnice so pravi mali zaklad!

Pa vi? Jih imate radi?

.

PREBERI TUDI TO

16 komentarji

  1. Iii, lepo zbirko imaš! Jaz sem tudi old-school, raje zapisujem v beležnice. Prisegam na Moleskine sicer. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O ja, beležnice so zakon! Moja mati me res ne razume in se vedno čudi, ko privlečem domov kakšno novo beležko in potem me sprašuje kaj imam toliko za zapisovat.... včasih še sama ne vem, ampak tko kot je zgoraj zapisano - male stvari, ki niso nujne, a je življenje z njimi lepše! Beležnice me osrečujejo, tko da če jih ima kdo doma kaj viška in so mu odveč, jaz jih z veseljem sprejmem! :))
    Lp, Maja

    www.mixtejp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. tudi jaz obozujem old school beleznice, jim nekak bolj zaupam kot tistim v telefonih...v bistvu je moj sistem kombinacija med beleznicami in post it listki :)

    xo I.

    OdgovoriIzbriši
  4. Morm tut jaz priznat, da sem obsedena z raznimi zvezki, beležkami in dnevniki, v knjigarni me vedno najdeš pri policah z Moleskini in podobnim, sploh pa v tujini, morm vedno prečekirat če majo kaj drugačnega. Večina jih sicer po parih popisanih straneh konča v raznih predalih ampak je potem kasneje vedno lepo listat po njih. :)
    Xoxo, Peppi

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za vaše misli =)
    Res kul, da smo old school!

    OdgovoriIzbriši
  6. Moleskini - mi ni živeti brez njih:-) Obožujem beležnice in vse možne zapise v njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se popolnoma strinjam...

      Izbriši
  7. Zelo fin blog Klemen. Prvič tukaj in jaaa obožujem beležnice. Tudi jaz sem malo staromodna in poleg tega me frustrira, ker se mi zdi, da je moj pametni telefon, skoraj pametnejši od mene. Oz bom rekla drugače, se bo lepše slišalo, prepogosto me nadmudri :).
    Poleg tega si pa v telefon ne morem nič narisat, to je velika prednost beležk. Imam jih cel kup in tudi potem ko so do konca popisane jih kar ne zvržem. Hrčkarim jih po različnih predalih in včasih tudi ponovno odprem.
    Sicer pa super ideja za post, tudi jaz bi se lahko česa podobnega spomnila, glede na vse povedano. Pa se nisem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala... Dovolim, da napišeš tudi ti objavo o beležkah. =)
      Pa še moj link nalimaj spodaj. HAHA! =)

      Izbriši
  8. fino je čez čas, in več, prelistat beležnice.
    eni taki albumi, kjer nismo nabirali le najlepše. včasih le preblisk, ki je bil naslednji teden že čisto mimo

    OdgovoriIzbriši
  9. Res so kot albumi zapisanih spominov. Ful lep opis. =) Hvala za komentar.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi jaz imam beležnice.Prav obožujem jih.Z njimi opredelim dneve, mesece...Z njimi s bistrim misli.Lep pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  11. Potem,ko sem že napisala svoj komentar,sem se spomnila,da sem tudi sama nekaj časa nazaj pisala o svoji beležnici.Tako sem si mislila,da bi ti poslala link od tistiga posta.Glih tako kot zanimivost.Lep pozdrav :o)...
    http://gelsominastar.blogspot.com/2008/01/my-agenda.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O kulsko. Hvala Jasmina! =)

      Izbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.