bil je ponedeljek

8/21/2012


DIY, sproščujoči, delovni, nasmejani in čokoladni ponedeljek je bil včeraj. Pa tudi dan, ko so prispeli moji magnetki. Prekrasni!

In pesmica za T. :)

I rode around on my bicycle
All the way in the rain
She kissed me once I took her out for lunch
And she never kissed me again


.

PREBERI TUDI TO

11 komentarji

  1. Luštno, ful mi je všeč tablca s tretje fotke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja-sam naredil. =)

      Izbriši
  2. super fotke..ampk tale pesmica me je pa nasmejala! =) hihi

    http://mancinasspot.blogspot.com/2012/08/mancinas-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ja men je trenutno skor najboljša. =)

      Izbriši
  3. Lepo :)...tvoj blog mi postaja vedno bolj všeč in prav veselim se vsake nove objave.Tako preprost je,čist in sproščujoč :)!
    Tudi meni je simpatična tablica iz tretje slike in pa risbica v agendi...Nisem pa dobro razumela za kakšne magnetke gre??
    Lep preostanek tedna...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasmina. Tvojih komantarjev sem vedno vesel. :D
      Magnetke sem prejel v giveawayu. Če malo pogledaš starejše poste boš opazila link do giveawaya. So pa res lepi. =)

      Izbriši
  4. Pri tebi vedno zgleda vse tako tipi topi ;) super fotke!

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you so much for your comment. Your blog is amazing. I follow you as of now! Such a shame I can't read your text, but I try to use google translate!

    Take care

    Helen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much Helen. I really hope that you understand at least a little. XD

      Izbriši
  6. These are some great shots!

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.