lifestyle+

11/17/2012


Čajnik: Bloomingville, kuhinjska krpa: Ferm Living, skodelica zgoraj: Marimekko, skodelica spodaj: Bloomingville, srajca: Acne, stenski dekor: Ferm Living, stol: Ethnicraft, fotoaparat: Lomography Fisheye No.2, skleda: Bloomingville, smetnjak, košara & stol: IKEA. (Vse fotografije so iz arhiva proizvajalcev.)


Kmalu bo december in moj skromni wishlist je setavljen. Dobri možje, upam, da me berete.

                 Edith Piaf - La foule
                 Fun - Some Nights

.

PREBERI TUDI TO

11 komentarji

  1. Ukradem čajnik in skodelice. :P No, branila se ne bi niti ostalih stvari na wishlisti... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aparat, čajnik,skodelice in playlista <3

    OdgovoriIzbriši
  3. ti ikeini smetnjački.. (:
    seveda se ne bi branila niti ostalih reči!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bloomingville!! Odkrila sem ga šele pred kratkim, tu v Kopenhagnu. VSE bi imela! :) In Regina Spektor! Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bloomingville bo povsod v mojem stanovanju. Pa Ferm Living in IKEA!

      Izbriši
  5. Mare, kdaj gremo spet kej v IKEO? :)
    Tvoj blog me zmer navdahne za nakupe. ;)

    http://purcellscomeback.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mormo po božično/novoletne zadeve, ja.
      Haha. To je dobr. Sem kot reklama. =)

      Izbriši
  6. sem ugotovila, da je najbolje, če se ne čaka dobrih mož ampak sama pritrogam domov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bloomingville je navdušil tudi mene, zato pa je zdaj tudi v Sisi, upam da ga sprejmejo še Slovenci. Wishlist izgleda mamljivo :), si bil dovolj priden? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skandinavski design = <3
      Upam, da sem bil. =)

      Izbriši
  8. Krasen izbor. Všečkam vse, ker spominja na moj seznam ;).

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.