moje barvice rišejo pravljice

11/15/2012

Otroški svet, otroške želje, spomini na otroštvo, otroške pravljice, slikanice, zgodbe ... Saj veste, kako smo listali Cicido in Ciciban pa razne druge pravljice in drobne knjižice.

V galeriji Cankarjevega doma se je začel 10. bienale slovenske ilustracije. Danes na ilustracijo gledam kot na umetniško delo. Niso le lepe risbice, ampak izredno kvalitetne umetnine. In slovenski ilustratorji si zaslužijo take pozornosti. Jih sploh poznamo dovolj? Naštejte pet najljubših. Se zatakne že pri tretjem, ne?


Razstava bo odprta do 31. januarja 2013. Toplo priporočam!

.

PREBERI TUDI TO

2 komentarji

  1. Hehe. Sem pregledala seznam ilustratorjev in nekaj imen mi zveni prav domače. :) Zdaj bom ob prvi priložnosti tekla gledat razstavo. Juheej.
    Long live childhood! :D

    ... in, mimogrede: naslov objave je prav posrečen. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Njah, res se zatakne že pri tretjem, kar je dost žalostno glede na to da sem dost "mahnjena" na ilustracije :/ Razlog več da skočim pogledat razstavo, balzam za mojo otroško dušo :D

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.