SISi

12/08/2012








Postala je dobri mož in mi podarila Ferm Living krpo (tea towel se veliko lepše sliši) in še Bloominville skodelico z mojega wishlista. HVALA! Pa naj še kdo reče, da se skrite želje ne uresničuejo.

In kdo je ona? Skriva se v stari Ljubljani. Ona je Sisi. Živi tam, kjer je polno idej in navdiha za vaš dom in garderobo. V življenju barv. Druži naju ljubezen do vsega skandinavskega in retro-vintage stila. In ljubezen do najlepše trgovinice daaaleč naokoli.

P.S.: vi pa ne pozabite na - G I V E A W A Y -. Časa imate le še do nedelje.

Bon Iver - Blood Bank (Cover).


.

PREBERI TUDI TO

10 komentarji

  1. Lucky boy, res lepo od Sisi!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. hihi, izgledal si prav navdušen..oni pa tudi...tudi po tvojem odhodu;)

    OdgovoriIzbriši
  3. kaj pa prtič namesto tea towel...saj v resnici nikoli takih lepotic ne uporabljamo za brisanje in obešamo na kljukice:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O pa res. Prtič mi je všeč. Tale vsaj za zdaj ne bo brisal posode, niti prahu, ampak bo lepo služil kot prt. =)

      Izbriši
  4. sem te zamudila:(. Nobenega od vas ne poznam v živo,pa Matilde tudi ne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, moram tako ali tako priti še po kakšen tape in House Doctor lonček (če se ne motim). Sem videl, da jih imate. Pa lahko takrat spregovoriva kakšno besedico. =) In še enkrat hvala Silvia. :P

      Izbriši
  5. okej, naslednjič se predstavim (če boš tam Silvija):)
    fermove košare še nisem dokončno prespala

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.