featured

1/28/2013











Celoten članek si lahko preberete tukaj. Hvala Katja in Matjaž. :)
 
vir: Planet Siol.net /utrip ulice
Foto: Matjaž Tavčar

PREBERI TUDI TO

19 komentarji

  1. Čestitke! Superduper nahrbtnik in pulover.
    Mislim, da mi bo ta hipstersko podeželski slog še cel dan visel v glavi (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, hvala Anita. Ja, mi je že žal za to besedno zvezo, ampak se res ne da drugače opisat. :)

      Izbriši
  2. o ježešna, kako smo mladi! :)) sicer pa noro dober styling!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rosno mladi. Hvala stilistka.:)

      Izbriši
  3. Ooo super!! Čestitke :) Super outfit

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala ti, me veseli, da ti je všeč. :D

      Izbriši
  5. super članek in fajne fotografije. :D
    všeč mi je kombinacija oblačil. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Študent Krajinske Arhitekture,... nisem vedela :) zakon, welcome to the club ;)
    Luštn članek :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ciao Klemen :),

    čestitke za ta featured :)!Lepo je bilo prebrati kod najdeš inspiracijo za tvoj slog oblačenja in pa tudi izvedeti kaj študiraš.Moram priznati,da sem bila glede tega kar radovedna.No,sedaj toliko bolj razumem tvojo ljubezen do lepega.
    Želim ti dobro delo še naprej :)!

    P.S.: Morda bi nam lahko v kakšnem postu posredoval linke do tvojih najljubših blogov.Lp!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne povem prav dosti o sebi na blogu, drži.
      Hvala, ker me zvesto spremljaš in mi vedno nameniš lepe besede, Jasmina.

      Glede linkov imam pa post že okvirno sestavljen, tako, da v prihodnosti pride na blog. Zagotovo. :)

      Izbriši
  8. kok sii dobr!! gorgeouss pulovr <3

    OdgovoriIzbriši
  9. handsome boy, young Klemen;)

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.