diham

3/23/2013

Na jeziku sem po dolgem času okusil blago kislost 3,2 tekočega, ki me je spomnil na vas. Tukaj sem, sveži in stari novi jaz. Kaj je omembe vrednega? Vreme (vedno), dopolnjena "inspiration wall", razširjena obzorja, pred 14 dnevi naročena revija, ki je še vedno ni, odcvetele mačice, predavanja, vrnitev, zapuščeni stol, željan dotika, predstava za dušo, smeh za zdravje, sanjsko vabilo, nepozabno kofetkanje pa kakšna pita iz Bazilike. To gre lahko v javnost. 
Ja, naprej grem prenovljeni jaz. Ne vizualno, ampak duhovno, notranje ... Čas je, da na zadeve pogledamo realno, dovolimo pa si občasno zasanjanost. Konec koncev je pomlad tu in kmalu bo regrat voljen za solatko. Kako smo rekli zadnjič? "Cenimo drobtinice našega življenja."
Lep vikend!



+ Toplo priporočam: Great Elk.


.

PREBERI TUDI TO

2 komentarji

  1. Klemen,vse dobro na tvoji novi poti!!!
    Ja,te drobtinice...
    Naj bo bo še pa še!

    OdgovoriIzbriši
  2. Je že prav,da si človek kdaj vzame čas le zase in se prenovi.Si pa bil pogrešan :)!Lp.

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.