tri-kotniki

9/23/2013



značka TM priboljški, kuhinjska krpa Ferm Living, vreča Numokk

DIY vreča, potiskana s krompirjevimi štampiljkami

Numokk stojnica v parku Tabor

prva vrsta: žeblji: RK // Design, usnjena drobižnica Wolsey, kuhinjska krpa Ferm Living, druga vrsta: Juju Dining Chair stol, Bookhou lonček, vreča: Jessalin Beutler, tretja vrsta: koš za perilo Ferm Living, skodelice Ferm Living, kotna miza: George Nakashima Studios






Danes vam kažem mojo zadnjo ljubezen - trikotnike. Čudno, vem. Trenutno so pravi hit med oblikovaci dodatkov za dom, pohištva in v svetu vizualnih oblikovalcev. Belo platno popestri že en sam črn trikotnik, zloženi skupaj, v različne kompozicije, pa lahko tvorijo nore vzorce.


+ Trikotniki so zakon! Če jih še nimate dovolj, počekirajte tole spletno stran.
   In če so vam res všeč, si jih lahko naredite kar sam - tukaj!


.

PREBERI TUDI TO

8 komentarji

  1. Sama sem imela trikotnik-obsesijo par let nazaj ko praktično ni bilo slike, risbe (karkoli sem naredila) brez njih in mislim, da sem jih obdelala, predelala iz vseh možnih pogledov, kotov, "you name it' tako, da sem jih sedaj že nekako opustila in prerasla. Seveda so še vedno "lepi" (so seveda več kot samo to), da ne bo pomote... in te razumem ja, čisto zasvojijo... uživaj v romanci! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasvojijo, res! Hvala Ana. =)

      Izbriši
  2. Love your blog !

    Lovely day
    xx Julien

    http://oohjules.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Finol!!!!
    Ja, osvojijo... mene so po prvi skodelici iz Sisi.. in potem se mi je zdelo, da brez trikotnikov pač ne gre...Saj gre...a z njimi je lepše:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene so pa s celo kolekcijo Ferm Livinga ujel. =)
      Kot je napisala Ana - zasvojijo!

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Oh, thanks Mariela. Have a lovely weekend. =)

      Izbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.