trenutno

11/25/2016



Kje boste za novo leto? Ah, hecam se. Malo je čudno - ko se dnevi skrajšajo, že vsi začnemo misliti na lučke in vse te neumnosti. Sej so kul, ampak res smo prezgodni.

Trenutno zunaj dežuje. Kmalu bo tema. Mraz je in spet sem premalo oblečen.
Poslušam neko novo pesem. Kar v redu za ozadje. Paše tak počasen jazz.

Takole bom zapisal. Danes sem vremenski. Ubistvu sem žalosten. Včasih kakšne odločitve težko razumem, še težje pa jih sprejmem. Ali bi zato lahko rekel, da sem sebičen? Mogoče. Težko je namreč biti tak človek, da boš vedno vsem všeč. Jaz rad poslušam sebe. In prav zato bom ostal tak. Rasel bom sam in ob drugih. Veselim se ljudi ter spoštujem njihova življenja in različnost.

No in zdaj spet dežuje in jaz sem sam in čakam. Mogoče bom šel spat, mogoče pa ne.

PREBERI TUDI TO

1 komentarji

  1. Dež nam je lahko všeč ali ne. In dnevi so prav takšni. MI pa z njimi.
    Zopet bo posijalo sonce in vedrina bo zasijala na tvojem obrazu.
    Lep in tvoj vikend.

    OdgovoriIzbriši

Vse pravice so pridržane!. Zagotavlja Blogger.